Суспільно-гуманітарна
- Ковальчук Наталія Миколаївна – голова науково- методичної комісії, учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти України».
- Берладин Ольга Богданівна – учитель англійської мови, спеціаліст.
- Дудік Валентина Петрівна - учитель англійської мови, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
- Євтушина Марія Василівна - учитель історії та правознавства, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти України», знаком «Василь Сухомлинський».
- Капець Майя Петрівна - учитель історії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель.
- Краснобаєва Богдана Олегівна - учитель англійської мови, німецької мови, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії.
- Кратік Надія Вікторівна - учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель.
- Куява Людмила Василівна - учитель мистецтва, спеціаліст І кваліфікаційної категорії.
- Мазурчук Олена Григорівна - учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель.
- Чепіль Тамара Теофанівна - учитель зарубіжної літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
- Шутяк Тетяна Володимирівна - учитель англійської мови, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти України».
- Кравчук Володимир Миколайович – кандидат юридичних наук, керівник індивідуальної роботи з правознавства.
- Моклиця Марія Василівна – професор, доктор філологічних наук, керівник індивідуальної роботи з української літератури.
- Моклиця Андрій Володимирович– кандидат філологічних наук, керівник індивідуальної роботи з української мови.
- Гаврилюк Олександр Никифорович – кандидат історичних наук, керівник індивідуальної роботи з історії.
- Кицан Олена Вікторівна - кандидат філологічних наук, керівник індивідуальної роботи із зарубіжної літератури.
Науково-методична проблема: «Гуманітарна спеціалізація в умовах інформаційної епохи».
Основні напрямки роботи науково-методичної комісії суспільно-гуманітарних наук:
· реалізація концепції «Нової української школи»;
· удосконалення змісту,форм і методів навчання;
· упровадження в освітній процес інноваційних методик і технологій;
· вивчення, накопичення,апробація, впровадження у практику передового педагогічного досвіду, нових освітніх технологій ;
· надання методичної допомоги вчителям в оволодінні інноваційними технологіями навчання;
· удосконалення матеріально-технічної бази кабінета, поповнення навчально-методичними посібниками, методичними розробками;
· стимулювання творчого пошуку педагогічного колективу, залучення учителів до науково-дослідницької, експериментальної роботи;
· неперервне вдосконалення рівня педагогічної майстерності вчителів, їхньої ерудиції та компетентності в організації навчально-виховного процесу;
· створення умов для реалізації навчальних можливостей кожного учня на основі творчих особистісних якостей педагога;
· модернізація та удосконалення матеріальної бази методичного кабінету,поповнення його навчально-методичними посібниками;
· формування у школярів уміння і навички зв’язного усного і писемного мовлення;
· забезпечення засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови;
· модернізація змісту, форм і методів освітнього процесу, що забезпечує розвиток особистості, здатної на відповіді, адекватні викликам часу;
· реалізація завдань системи національного виховання учнів, спрямованої на формування світоглядної підготовки, соціальної активності і громадянської відповідальності;
· розвиток задатків і обдарувань кожного учня і забезпечення на цій основі компетентності і конкурентоспроможності особистості;
· інтенсифікація освітнього процесу та організація самостійної роботи учнів на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін;
· розв’язання завдань гуманізації освіти, плекання творчої особистості учня;
· організаційно-методичне забезпечення практичних та семінарських занять під час вивчення дисциплін суспільно-гуманітарного циклу.