Математики і технологій
Букарева Анастасія Анатоліївна – методист, керівник методичної комісії, учитель математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Бабула Ірина Ігорівна – учитель математики, керівник гуртка-методист, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, нагороджена нагрудним знаком «Василь Сухомлинський», знаком «Відмінник освіти України»
Кабанов Володимир Іванович – учитель математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, нагороджений почесною грамотою Кабінету Міністрів України
Олійник Ольга Василівна – учитель математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, нагороджена знаком «Відмінник освіти України»
Волянюк Вадим Миколайович – учитель інформатики, технологій, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист
Ухо Геннадій Степанович – учитель інформатики, технологій, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Вавдіюк Наталія Степанівна – професор, доктор економічних наук, керівник гуртка «Фінансова грамотність»
Волошина Тетяна Володимирівна - доцент, кандидат фізико-математичних наук, керівник гуртка «Математика»
Пастернак Ярослав Михайлович – професор, доктор фізико-математичних наук, керівник гуртка «Основи візуального програмування»
Швай Ольга Леонідівна – доцент, кандидат педагогічних наук, керівник гуртка «Логіка»
Проблема над якою працює методична комісія математики і технологій: «Впровадження інноваційних методів і технологій навчання у процесі викладання математики та інформатики з метою формування ключових компетентностей і наскрізних умінь ліцеїстів».
Основні напрямки роботи методичної комісії математики і технологій:
- Реалізація завдань, зазначених у Законі України "Про освіту".
- Впровадження сучасних педагогічних технологій з метою формування ключових компетенцій.
- Впровадження в практику інтерактивних та інформаційних технологій навчання.
- Використання методів і прийомів навчання, які сприяють реалізації творчих можливостей учнів та свідомому засвоєнню предметів.
- Формування та розвиток життєвих (ключових) і предметних компетентностей особистості, формування загальної компетентності людини.
- Організація освітнього процесу щодо формування і розвитку можливостей учнів з максимальним урахуванням їх здібностей і нахилів на основі диференціації та індивідуалізації.
- Науково-дослідницька діяльність учнів, як одна з форм розвитку та заохочення творчих здібностей обдарованих дітей.
- Робота із здібними та обдарованими учнями в рамках різних форм роботи (предметних олімпіад, конкурсів, турнірів).