Математики і технологій
- Букарева Анастасія Анатоліївна – голова науково-методичної комісії, учитель математики, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії.
- Присяжна Ольга Миколаївна - учитель математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, Заслужений учитель України, лауреат премії ім. Михайла Кравчука, нагороджена нагрудним знаком «Василь Сухомлинський», знаком «Відмінник освіти України».
- Кабанов Володимир Іванович – учитель математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, нагороджений Почесною грамотою Кабінету Міністрів України.
- Бабула Ірина Ігорівна – керівник гуртка з інформатики, керівник гуртка-методист, нагороджена нагрудним знаком «Василь Сухомлинський», знаком «Відмінник освіти України».
- Олійник Ольга Василівна – учитель математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти України».
- Волянюк Вадим Миколайович – учитель інформатики, технологій, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель.
- Ухо Геннадій Степанович – учитель інформатики, технологій, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
- Квасова Ольга Олександрівна – учитель математики, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії.
- Савчук Олена Миколаївна – учитель економіки, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії.
- Вавдіюк Наталія Степанівна – доктор економічних наук, керівник індивідуальної роботи з економіки.
- Волошина Тетяна Володимирівна - кандидат фізико-математичних наук, керівник індивідуальної роботи з математики.
- Філозоф Леонтій Іванович - кандидат фізико-математичних наук, керівник гуртка з математики.
- Швай Ольга Леонідівна – кандидат педагогічних наук, керівник індивідуальної роботи з математики.
- Павленко Юлія Степанівна - керівник гуртка з інформатики.
Науково-методична проблема: «Впровадження інноваційних методів і технологій навчання у процесі викладання математики та інформатики з метою формування ключових компетентностей і наскрізних умінь ліцеїстів».
Основні напрямки роботи науково-методичної комісії математики і технологій:
- реалізація завдань, зазначених у Законі України "Про освіту";
- впровадження сучасних педагогічних технологій з метою формування ключових компетенцій;
- впровадження в практику інтерактивних та інформаційних технологій навчання;
- використання методів і прийомів навчання, які сприяють реалізації творчих можливостей учнів та свідомому засвоєнню предметів;
- формування та розвиток життєвих (ключових) і предметних компетентностей особистості, формування загальної компетентності людини;
- організація навчально-виховного процесу щодо формування і розвитку можливостей учнів з максимальним урахуванням їх здібностей і нахилів на основі диференціації та індивідуалізації;
- науково-дослідницька діяльність учнів, як одна з форм розвитку та заохочення творчих здібностей обдарованих дітей;
- робота із здібними та обдарованими учнями в рамках різних форм роботи (предметних олімпіад, конкурсів, турнірів).