Класні керівники та вихователі
1. Лагода Оксана Петрівна – голова методичного об’єднання вихователів, учитель основ здоров’я, вихователь, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вихователь.
2. Кабанов Володимир Іванович – заступник директора з виховної роботи, учитель математики, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист.
3. Тарасюк Марія Іванівна – старший вихователь, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, Заслужений працівник освіти України, нагороджена нагрудними знаками «Відмінник освіти України», «Відмінник охорони природи», «Василь Сухомлинський», звання «Соросівський вчитель»
4. Булюк Тетяна Миколаївна – вихователь, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
5. Боровська Лілія Ярославівна – вихователь, спеціаліст І кваліфікаційної категорії.
6. Губська Тетяна Петрівна - вихователь, спеціаліст І кваліфікаційної категорії.
7. Денисюк Валентина Степанівна - вихователь, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
8. Кабанова Алла Борисівна - вихователь, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
9. Парполіта Людмила Анатоліївна вихователь, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель.
10. Приходько Іванна Михайлівна - вихователь, спеціаліст.
11. Пшонюк Олена Миколаївна - вихователь, спеціаліст І кваліфікаційної категорії.
12. Савчук Олена Миколаївна - учитель економіки, вихователь, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії.
13. Сулік Леся Михайлівна - вихователь, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
14. Ставецька Людмила Анатоліївна – учитель географії, вихователь, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист.
15. Ткачук Леонід Олександрович - вихователь, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
16. Тарасюк Юлія Миколаївна – соціальний педагог, вихователь, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії.
17. Рибковська Ірина Леонідівна –психолог, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії.
18. Пріма Дмитро Анатолійович – кандидат, педагогічних наук, керівник індивідуальної роботи з педагогіки.
Науково-методична проблема: «Становлення громадянських компетентностей вихованців ліцею у позаурочній діяльності».
Основні напрямки роботи методичного об’єднання вихователів:
- реалізовувати завдання, зазначені у Законі України "Про освіту";
- виховувати освічену, соціально-активну і національно-свідому особистість, що наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями, здатну до самоосвіти та самовдосконалення;
- формувати моральну, духовну, соціально-компетентну особистість, яка успішно може реалізувати себе та готова до конкурентного вибору свого місця в житті;
- виховувати в учнів ціннісне ставлення до суспільства і держави, до людей, природи, мистецтва, праці, до себе та свого фізичного, психічного, соціального «Я»;
- спонукати вихованців до фізичного удосконалення, до зміцнення здоров’я та формувати культуру здорового способу життя.